IG Shop Review : Fashion Store By FW


Salam Semua!
Disini saya nak promote igshop saya sendiri. Baru sahaja dibuat petang tadi. 
Saya menjual pelbagai jenis Pakaian seperti baju, bag, seluar dan kasut! bukan biasa biasa tau yang saya jual ni! Semuanya dijamin berkualiti dan baru beserta Tag! Bukan itu saja, saya juga mengamalkan konsep Worldwide!!! dimana saya juga menerima pembelian dari luar negara. Hebat tak?

Saya sertakan sedikit sebanyak maklumat tentangan IGSHOP saya :
1.Nama : Fashion Store By FW
2.Logo :  

3.Instagram : FashionstorebyFW

4.Menjual barangan baharu dan mengikuti Fesyen Terkini
5. contoh barang yang dijual : Baju, Kasut, Seluar, Bag

Jom Follow IG Shop ini!! Giveaway akan dibuat setelah mencapai 1K Followers!!


8 comments:

  1. tahniah. semoga berjaya jadi seorang usahawan dan murah reZEKI AWAK :)

    ReplyDelete
  2. wow semoga berjaya n good luck :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah atas perasmian kedai online Fashion Store by FW..
    Semoga Farah terus success dan dilimpahkan rezeki..

    ReplyDelete

Komen anda sangat dihargai :)