Ada duit dalam bank tak semestinya boleh belanja!

Image result for duit terbang
duit tak turun dari langit 

NOTE TO MYSELF AND OTHERS.
Ada duit dalam akaun bank tak semestinya boleh belanja ye kawan kawan. kalau tak, awak akan menyesal macam saya. (penggunaan ayat tak semestinya tak bermakna tak boleh guna langsung ye).

Ceritanya macam ni, selepas keluar result PT3, saya menjadi kaya. TAPI, sekarang tidak lagi. Sebab, saya nak guna hampir kesemua duit yang ayah saya kasi sebagai hadiah PT3 atas kejayaan saya. Saya asik keluar dengan kawan kawan (maklumlah tak sedar diri yang duit tu bukan senang nak dapat) dan guna sikit demi sikit lama lama jadi habuk haahhahaha. tak lawak? ok.

Akhirnya sekarang, merana cari duit lebih. memang susah memandangkan saya hanya berusia 16 tahun. tunggu habis SPM dulu baru boleh kerja. LOL

Akhir kata, janganlah boros.

Itu saja dari saya, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangat dihargai :)