In

Pencarian Sponsor untuk Aidilfitri Giveaway by Faye and Friend

TAMAT!!!!


Assalamualaikum.
Syawal datang lagi >.< tak sabar kan??? cuti sekolah pun datang jugak. wahwah seronok lah haritu dah cuti dua minggu, lepas ni cuti lagi XD

Faye nak cari sponsor untuk GA akan datang yang bakal faye anjurkan. tak kisahlah apa pun yang kroang nak sponsor, faye terima :) andddd.... memandangkan ni GA faye, mestilah faye sponsor jugak!! okay kalau korang nak sponsor, boleh baca kat bawah ni 👇

Pilih syarat ni ya (maksimum 3 bersesuaian dengan hadiah)

  1. follow blog
  2. follow G+
  3. like fanpage
  4. follow Instagran
  5. follow twitter
  6. klik nuffnang
  7. lain-lain
Pilih hadiah-hadiah yang nak disponsor
  1. Barangan (pos)
  2. topup (FULL)
  3. wang tunai
  4. review blog
  5. bloglist
  6. header/watermark/edit blog/etc
  7. lain-lain
Hantarkan semua ni dekat email Faye - Farahw768@gmail.com
atau Fb FWS BLOG

Related Articles

16 comments:

Komen anda sangat dihargai :)