28 jenis guru yang ada disekolah?

March 20, 2017

Image result for cikgu

apa maksud guru? 
Guru atau lebih dikenali sebagai pengajar atau pendidik ialah tenaga pengajar dalam institusi pendidikan seperti sekolah atau tuisyen.

Setiap murid di dunia ni mesti dah pernah jumpa guru yang bermacam-macam karenah kan? ada yang manja, ada yang garang, ada yang MALAS ! saya pernah rasa cikgu yang malas. YA ALLAH... malas dia tu..... dia kasi kerja kat kitorang hampir SATU BUKU! tapi dia??? dia TIDUR je. akhirnya, dia pindah sekolah.. hahah. tapi takpe. sebab dia saya lulus. sebab dia, saya merasa buat kerja satu buku teks. 

Korang nak tahu tak cikgu korang jenis macam mana? kalau korang nak tahu.........
klik ----> SINI! 
dan korang akan ketahui cikgu korang yang mcm mana.. hehehehe. Assalamualaikum semua!

You Might Also Like

2 comments

Like us on Facebook

Popular Posts

Flickr Images